Puncte Cheie
Amazon și Tehnologia Just Walk Out
Amazon a publicat miercuri un post pe blog în care a oferit un update despre tehnologia sa Just Walk Out, pe care a retras-o din magazinele sale de alimente Fresh în cursul acestei luni.
În timp ce laudă virtuțile Just Walk Out ca un pitch de vânzări pentru potențialii parteneri de retail, articolul enumeră un număr infim de magazine (non-Amazon) care utilizează tehnologia.
Există acum „peste 140 de locații ale unor terți cu tehnologia Just Walk Out în SUA, UK, Australia și Canada”.
Acesta nu este numărul de companii sau lanțuri de retail care licențiază tehnologia; acesta este numărul total de locații.
Nici nu este numărul total într-un singur stat sau chiar într-o singură țară.
În patru țări combinate – cu o populație totală de aproximativ 465 de milioane – Just Walk Out este utilizat în „peste 140 de locații ale unor terți”.
În medie, asta înseamnă că există un magazin terț care utilizează Just Walk Out pentru fiecare 3,3 milioane de oameni în aceste patru țări.
Amazon a planificat deja să elimine tehnologia Just Walk Out din magazinele sale de alimente Fresh de aproximativ un an, deoarece a fost prea scumpă și complicată pentru spațiile de retail mai mari să o ruleze și să o întrețină.
Compania își promovează acum tehnologia ca fiind ideală pentru magazinele de conveniență mai mici, cu mai puțini clienți și produse – cum ar fi propriile sale magazine Amazon Go, pe care le-a închis în ultimii ani.
Compania a concediat echipa de dezvoltatori care lucrau la tehnologia Just Walk Out în cursul acestei luni.
Ca parte a recentelor concedieri din unitatea AWS a Amazon și echipa de magazine fizice, compania a păstrat doar „un echipaj minim” pentru a lucra la tehnologia în viitor.
Unele dintre aceste locații se află în locuri cu trafic mare.
Acestea includ nouă magazine de marfă la Lumen Field din Seattle (casa Seahawks și Sounders), aproape de sediul Amazon.
Delaware North, o companie mare de ospitalitate și divertisment, a deschis „mai mult de o duzină” de magazine care utilizează tehnologia.
Amazon spune că magazinele care adoptă Just Walk Out au raportat o creștere a tranzacțiilor, vânzărilor și satisfacției clienților.
În ciuda reducerii echipei de dezvoltare a Just Walk Out, Amazon afirmă că „continuă să inventeze următoarea generație a acestei tehnologii pentru a îmbunătăți experiența de checkout pentru magazinele de format mare”.
Următorii pași includ îmbunătățirea latenței pentru „chitanțe mai rapide și mai fiabile”, algoritmi noi pentru a recunoaște acțiunile clienților și senzori noi mai buni.
Dacă rapoartele despre concedieri sunt corecte, micul grup de dezvoltatori Just Walk Out rămași vor avea mult de lucru.

