Puncte Cheie
Descoperă Lotus
Deși multe vehicule electrice nu sunt atât de plăcute la condus, Lotus se remarcă prin personalitatea și manevrabilitatea unică a mașinilor sale.
Conducând un Lotus electric, vei experimenta un sentiment de emoție și entuziasm rar întâlnit la alte vehicule electrice.
Chiar și atunci când conduci noul lor SUV de două tone, te vei simți ca și cum ai fi pe un circuit de curse.
Lotus speră că această combinație de inteligență electrică și manevrabilitate tradițională îi va aduce înapoi la fosta sa glorie.
Lotus – un nume mare în industria auto
Dacă nu ești pasionat de mașini, s-ar putea să nu știi că Lotus a fost un nume mare în producția de mașini și în Formula 1.
Lotus a fost responsabil pentru multe inovații care au modelat modul în care construim, conducem și ne întrecem cu mașinile astăzi.
Compania este mândră de idiosincraziile sale și a reușit să-și mențină reputația idiosincratică, atractivă pentru figuri din cultura pop care doreau să se distingă de mulțime.
Lotus în era electrică
De la moartea fondatorului său în anii ’80, Lotus a trecut de la un părinte corporativ la altul, iar gama sa de modele a suferit.
Însă Lotus a rămas în viață datorită bazei sale de fani mici, dar pasionați, care includea un număr de executivi din industria auto.
În 2017, Geely, gigantul chinez al vehiculelor electrice, a cumpărat o participație de 51% în companie.
Geely a investit sume considerabile pentru a aduce compania în secolul 21, curățând gama de produse pe bază de gaz, renovând sediul și construind o nouă facilitate exclusiv electrică în China.
Modelul Evija
Modelul Evija este cel mai impresionant al companiei, fiind un hypercar complet electric, la prețul de 3 milioane de dolari.
Lotus a ales să plaseze o mulțime de hardware în mijlocul mașinii, în spatele celor două scaune, pentru a menține distribuția greutății la mijlocul mașinii.
Corpul este o singură bucată de fibră de carbon, iar mașina este în primul rând un bolid de curse, cu un stil asemănător cu Lamborghini.
Modelele Eletre și Emeya
Eletre este primul adevărat vehicul electric Lotus, cu un preț de aproximativ 100.000 de dolari.
Deși Lotus se mândrește cu faptul că produce mașini sport zippy, cu motorul la mijloc, Eletre este un SUV de două tone care se dovedește a fi la fel de capabil pe o pistă de curse ca predecesorii săi.
Emeya, un turism de lux bazat pe aceeași platformă ca Eletre, este următorul pe listă.
Spiritul Lotus
Deși Lotus poate fi considerat doar un însemn sub care Geely poate aplica componente pe care le folosește în altă parte, compania părinte nu are niciun interes în diluarea a ceea ce face Lotus să fie Lotus.
Se pare că ceea ce a contat pentru Colin Chapman atunci este la fel de important pentru Lotus acum: împingerea designului auto înainte, indiferent de metoda neobișnuită.
Deși mașinile noi au baterii și motoare electrice, sunt la fel de agile și energice ca întotdeauna.

