Puncte Cheie
Black Myth: Wukong – o incursiune în mitologia chineză
Black Myth: Wukong este un joc care a atras atenția cu trailerele sale impresionante.
A avut un impact major la Summer Game Fest, unde am avut ocazia să îl încerc.
Însă, este mai mult decât doar un demo tech superb, este o provocare de gaming înrădăcinată în mitologia chineză.
Jocul este inspirat de povestea populară chineză, Journey to the West.
Ești „cel destinat”, un erou maimuță care mânuiește un baston extensibil și câteva vrăji magice.
Mi s-a oferit un PC de înaltă performanță pentru a juca, asigurându-se că toate elementele grafice impresionante ale Unreal Engine 5 pot rula fără probleme.
Am jucat o parte relativ timpurie a jocului, începând cu Forest of Wolves și Guanyin Temple.
Am luptat cu mai mulți inamici lup-humanoid, un șef de nivel mediu și apoi o creatură lup gigant.
Pe parcurs, am deblocat abilitatea de a mă transforma într-unul dintre monștri, invocând arma lor în flăcări și dezvăluind noi atacuri și abilități.
Cu toate acestea, nu vei progresa (sau chiar supraviețui mult timp) dacă nu înveți elementele de bază.
Atacurile sunt separate în ușoare și grele, cu posibilitatea de a încărca atacul greu pentru lovituri și mai puternice.
Datorită faptului că rezistența se consumă în timpul atacurilor, va trebui să te ocupi și de apărare, cu sărituri și evitări.
Pe măsură ce progresezi, câștigi puncte pentru a debloca noi abilități dintr-un arbore de talente, care sugerează trei stiluri de baston pentru a comuta între ele.
Am deblocat stilul ‘pillar’, astfel încât personajul meu să poată sări în vârful bastonului său și să-l ‘crească’ prin apăsarea butonului de atac puternic.
Acest lucru te ajută să eviți atacurile de la nivelul solului.
Eliberarea butonului declanșează o mișcare extra puternică care pare să amețească inamicii dacă întrerupe atacul lor.
Este un joc cu risc mare, recompensă mare și, ca în cele mai bune RPG-uri de acțiune, nu există nimic mai satisfăcător decât să nimeriști momentul și alegerea mișcării.
Sistemul de luptă Wukong înseamnă că nu poți doar să spammezi atacuri și rostogoliri, deoarece ambele consumă o bară de stamina, care se află lângă bara ta de sănătate.
Este totul ridicat de cât de bine arată mediul, designul bizar al monstrului și coloana sonoră liniștită, neliniștitoare.
Șeful lup gigant pe care l-am întâlnit era mic comparativ cu alți inamici pe care dezvoltatorul i-a sugerat în trailerele anterioare – vreau să lupt cu acel dragon.
Deși protagonistul a fost complet tăcut în timpul demo-ului meu, Game Science, studioul din spatele jocului, spune că jucătorul va „descoperi poveștile din spatele diferitelor personaje, înțelegându-le dragostea și ura, lăcomia și mânia, viețile anterioare și prezentul”.
Black Myth: Wukong este, în sfârșit, aproape aici.
Se lansează pe PC și PS5 pe 20 august 2024.

