Puncte Cheie
Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară
În trecut, streamerii atrăgeau potențialii clienți cu promisiunea unei experiențe fără publicitate.
În ultimii ani, companii precum Netflix, Amazon, Disney și altele au crescut prețurile și au făcut din opțiunea suportată de publicitate cea mai accesibilă.
Acum, Netflix face următorul pas către a deveni o companie de facto de tehnologie publicitară, mutând dezvoltarea în casă, potrivit The Hollywood Reporter.
Netflix a anunțat schimbarea în timpul previzualizării upfront, în care compania a împărtășit și că planul său suportat de publicitate de 7 dolari pe lună are 40 de milioane de utilizatori activi lunar.
Se raportează că planul suportat de publicitate primește 40% din noile înscrieri, având 15 milioane de utilizatori doar cu șase luni în urmă, în noiembrie.
Compania de streaming s-a bazat puternic pe Microsoft pentru a atinge acest succes, colaborând cu gigantul tehnologic în 2022 pe publicitate și vânzări.
Dar, roțile de antrenament se dau jos cu alegerea Netflix de a muta lucrurile în casă, o alegere care „ne va permite să alimentăm planul de publicitate cu același nivel de excelență care a făcut din Netflix liderul în tehnologia de streaming astăzi”, a declarat Amy Reinhard, șefa de publicitate a Netflix.
Microsoft nu va mai fi singurul partener de tehnologie publicitară al Netflix, deoarece streamerul va începe să lucreze cu companii precum Google’s Display & Video 360 și The Trade Desk mai târziu în această vară.

