Gardianul.ro
  • Politică
  • Tehnologie
  • Crypto
  • Sănătate
No Result
View All Result
Gardianul.ro
  • Politică
  • Tehnologie
  • Crypto
  • Sănătate
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Gardianul.ro
Home Tehnologie

Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară

Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară, dezvoltând intern strategiile de publicitate și colaborând cu Google și The Trade Desk

Marius Iancu by Marius IancuVerified Author
16 mai 2024
in Tehnologie
Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară
Distribuie pe FacebookTrimite pe TelegramTrimite pe Whatsapp

Puncte Cheie

  • Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară, mutând dezvoltarea în casă.
  • Planul suportat de publicitate al Netflix, cu un cost de 7 dolari pe lună, are 40 de milioane de utilizatori activi lunar.
  • Netflix se transformă într-o companie de tehnologie publicitară

    În trecut, streamerii atrăgeau potențialii clienți cu promisiunea unei experiențe fără publicitate.

    În ultimii ani, companii precum Netflix, Amazon, Disney și altele au crescut prețurile și au făcut din opțiunea suportată de publicitate cea mai accesibilă.

    Acum, Netflix face următorul pas către a deveni o companie de facto de tehnologie publicitară, mutând dezvoltarea în casă, potrivit The Hollywood Reporter.

    Netflix a anunțat schimbarea în timpul previzualizării upfront, în care compania a împărtășit și că planul său suportat de publicitate de 7 dolari pe lună are 40 de milioane de utilizatori activi lunar.

    Se raportează că planul suportat de publicitate primește 40% din noile înscrieri, având 15 milioane de utilizatori doar cu șase luni în urmă, în noiembrie.

    Compania de streaming s-a bazat puternic pe Microsoft pentru a atinge acest succes, colaborând cu gigantul tehnologic în 2022 pe publicitate și vânzări.

    Dar, roțile de antrenament se dau jos cu alegerea Netflix de a muta lucrurile în casă, o alegere care „ne va permite să alimentăm planul de publicitate cu același nivel de excelență care a făcut din Netflix liderul în tehnologia de streaming astăzi”, a declarat Amy Reinhard, șefa de publicitate a Netflix.

    Microsoft nu va mai fi singurul partener de tehnologie publicitară al Netflix, deoarece streamerul va începe să lucreze cu companii precum Google’s Display & Video 360 și The Trade Desk mai târziu în această vară.

    Previous Post

    Intel Thunderbolt Share facilitează transferul rapid de fișiere voluminoase între calculatoare

    Next Post

    Cele mai bune blendere de imersiune pentru anul 2024

    • cel mai bun coniac

      Top 10 cele mai bune coniacuri

      359 shares
      Share 144 Tweet 90
    • Forcapil Păreri – Review, Administrare și Efecte Secundare

      289 shares
      Share 116 Tweet 72
    • Cele mai bune pastile pentru potenta în farmacii -Păreri și recomandări

      281 shares
      Share 112 Tweet 70
    • Cele mai bune probiotice

      260 shares
      Share 104 Tweet 65
    • Top 5 cele mai bune proteine

      259 shares
      Share 104 Tweet 65
    Facebook-f Instagram Youtube Linkedin Telegram

    Publicație independentă dedicată jurnalismului de calitate, un pilon de încredere și relevanță în peisajul media actual, asigurându-ți acces la informații verificate, susținute de un angajament ferm pentru adevăr și integritate.

    Categorii

    • Tech
    • Criptomonede
    • Sănătate

    © 2018 - 2024 Gardianul.ro

    ❤ in Romania

    No Result
    View All Result
    • Politică
    • Tehnologie
    • Crypto
    • Sănătate
    Gardianul.ro

    © 2018 - 2024 Gardianul